marți, 12 iulie 2011

Cateva detalii.

Am revenit dupa cum am zis si in prima mea postare, ce-i drept cu o mica intarziere din cauza lipsei de inspiratie dar si din cauza lipsei de timp. Pentru mine timpul, de ceva vreme, nu mai inseamna aproape nimic, clipe din viata mea se scurg rapid, una dupa alta, sunt momente care trec pe langa mine iar eu de-abia le bag de seama si toate acestea din cauza programului de munca foarte incarcat...plec dimineata la munca, ma intorc seara de la munca, totul a devenit pentru mine o rutina meschina si oarecum nedreapta, ma simt de parca cineva imi fura ani din viata, precum fura "rromanii" nostri strainii pe afara:) . Stau, astept, ma gandesc zi de zii, cum sa fac sa-mi pot  petrece si eu timpul asa cum imi doresc, si credeti-ma nu am ganduri exagerate de genul pierdut timp aiurea in fata PC-ului, navigand pe internet sau la spart seminte-n fata blocului, departe de mine gandurile astea, vreau doar sa pot sa plec undeva atunci cand vreau eu, sa pot sa ma intalnesc cu cineva atunci cand vreau eu...stiu, nu cer prea mult!! Nu vreau sa ajung in extrema cealalta sa credeti ca ma plang sau ceva de genul, imi expun doar gandurile...

De ceva vreme ,caut tot felul de variante, ma gandesc la fel si fel de solutii ca sa-mi termin munca cat mai repede, sa incerc sa nu mai pierd timp aiurea in diversi pasi ai muncii mele, a devenit parca ceva obsesiv, as vrea sa ma pot oprii dar parca dorinta de-a rezolva problema ma impinge de la spate si ma face sa continui. Nu stiu daca este bine, nu stiu daca e rau, nu stiu nici ce sa mai fac.
Ma gandesc acum ca am cateva hobby-uri pe care de ceva vreme nici nu le mai practic , la fel, din cauza lipsei de timp ; e tris,e aiurea e si nasol. Imi place foarte mut fotografia si editarea foto, dar dupa cum am zis mai devreme, nici de acestea nu mai am timp..defat de ce naiba mai am timp?!
Relaxarea, stare pe care cam greu o simt, mi-o mai gasesc acasa cu scumpa mea prietena, care face tot posibilul sa ma inteleaga, sa ma "resusciteze"...
Sa vorbesc putin si despre ziua de azi, zi care s-a terminat parca o idee mai greut, din prisma faptului ca am reusit sa imi termin treaba la munca putin mai repede, deci am ajuns si acasa mai repede. Am profitat putin m-am relaxat cu iubita mea, apoi am plecat impreuna la sala. Da, ati citit bine, la sala, pt ca de ceva timp mergem amandoi si la sala de fitness;este nevoie:)) !! Sala de forta este cel de-al doilea loc in care pot sa zic ca-mi gasesc linistea sau imi descarc nervii si stresul cotidian. Sunt momente in care parca abia astept sa ajung la sala sa pot sa pun mana pe ganterele alea nenorocite si sa dau cu ele de pamant, sa-mi descarc toti nervii si 
 tot stresul din mine, iar de multe ori chiar imi iasa.
Cam atat am avut de zis pe ziua de azi, ma pun acum sa dorm, maine incepe o noua zi, desi parca incepe la nesfarsit aceasi zi in fiecare zi. E o vreme numai buna de dormit, afara a inceput sa ploua iar temperatura in aer a mai scazut. Ne vedem si maine, va salut, noapte buna!. Sebi.

Maine promit ca o sa fiu mai bun cu mine. Pa!Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu