duminică, 10 iulie 2011

Let's begin...


  Deci, dupa cum am zis si in titlu, sa incepem... Este pentru prima data cand postez ceva pe un blog,nu am mai avut de-a face cu "tehnologia" aceasta moderna:). Am ,asa de inceput, un sentiment ciudat, un sentiment parca de rusine:)) desi inca nu am scris nimic legat de mine sau ceva asemanator ( oare asa e la inceput? )
Bun, sa inaintam in discutie, m-am hotarat sa-mi fac acest blog ca prima faza datorita prietenei mele, care si ea la randul ei are un blog, din acela de-al fetelor, cu machiaje(ca-i place foarte mult "lumea" asta a machiajelor, cu tot felul de creme si etc-uri din acestea:) ), il puteti gasi AICI . Iar ca faza secunda , am zis ca daca mai toata lumea detine un blog, fie el mai bun sau mai prost, eu de ce sa nu am ?!
  Nu stiu cat de mult ma voi putea ocupa de acest blog si inca nici nu-i stiu destinatia...ma voi gandi pana deseara la un subiect ,sper sa am mai multa inspiratie deseara, probabil acum imi lipseste din cauza caldurii de-afara( 32 gr).
  Am tot vorbit despre mine, dar nu mi-am facut prezentarea, daca pot sa-i spun asa; ma numesc Narita Sebastian, locuiesc in Timisoara de vreo 4-5 ani de zile, de origine sunt din Vulcan, judetul Hunedoara, am ajuns pe plaiurile banatene odata cu inscrierea la facultate...facultate pe care am terminato dar nu in totalitate, in sensul ca inca nu mi-am sustinut examenul de licenta(o sa povestesc si despre subiectul "Licenta" mai tarziu).
   Cam atat cu introducerea. Am sa incerc sa-mi adun putin gandurile si sa postez apoi ceva mai interesant decat acest sir de cuvinte de inceput.
   Va salut si sper sa fie intr-un ceas bun, cum se spune pe la noi pe la tara:)).

P.S : ce ciudat imi pare sa salut asa "in gol" in sensul ca nu vede inca nimeni ceea ce-am postat eu:). B'bye!

2 comentarii:

  1. Bine ai venit in "thenologia" asta moderna;))
    Astept noi postari.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine te-am gasit. Vor veni si noi postari, toate la timpul lor. Te pup

    RăspundețiȘtergere