marți, 12 iulie 2011

Constatari

Salut din nou,

incep sa dau viata celei de-a treia postare de la lansarea blogului meu. Vreau sa incep prin  a spune ca si azi am avut parte de o zi foarte caniculara si de senzatii tari in masina mea lipsita de clima, masina in care puteam linistit, in intervalul 13-16 sa-mi imaginez ca ma aflu intr-o sauna, nu vreau sa exagerez dar cred ca erau peste 45 de grade. Masina cu pricina nu este masina mea, este masina de la firma, un amarat de Matiz.
Sa va expun si cateva etape din cadrul zilei care se apropie de sfarsit. Constat cu o oarecare satisfactie , daca pot sa-i zic asa, ca lucrurile decurg din ce in ce mai bine daca nu ma mai stresez atat la munca , daca nu mai stau sa ma gandesc din 5 in 5 minute ca iar o sa fie o zi foarte lunga si ca voi ajunge acasa din nou pe la ora 20 si ceva, iar nu voi mai avea timp de nimic si va fi practic o zi la fel de trista precum celelalte. Sa detaliez. Mi-am zis azi, ia sa vedem ce se poate intampla daca las totul sa vina de la sine, sa nu-mi fac un plan de genul : fac aia si aia si merg acolo si acolo si-l sun pe x si pe y. Am ajuns pe la jumatatea programului de munca si am constatat ,destul de relaxat totusi , ca nu era o zi atat de stralucita pe cat credeam eu , asa ca nu mai are rost sa ma gandesc la ce voi face mai departe pt ca mare lucru oricum nu mai pot rezolva. Ziua de munca s-a terminat pana la urma parca destul de repede iar dupa ce-am tras linie am observat ca a rezultat o zi destul de acceptabila.
Ma bucur sa constat ca lucrurile se indreapta usor, usor.


Tocmai am fost sunat pe nr de munca si-am primit o veste nu foarte buna din pacate...si numai ce ziceam ca ziua s-a incheita destul de bine:)) .In fine, viata ne rezerva multe lucruri interesante!
Noapte buna sa aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu